“visitmehedinti.ro”, platforma online pentru promovarea judetului. Vezi aici ce informatii contine

“visitmehedinti.ro” este cea mai recenta platforma online care va poarta pasii intr-un tur virtual al judetului Mehedinti. Noutatea demersului consta in faptul ca, acesta este primul site realizat la initiativa autoritatilor judetene din Mehedinti, iar platforma  isi propune sa ofere informatii turistice complete despre judet.  Consecvent strategiei de dezvoltare si promovare a judetului, Presedintele Consiliului Judetean Mehedinti, Aladin Georgescu, a precizat ca acest demers face parte din strategia de dezvoltare si promovare a judetului si se inscrie pe linia actiunilor organizate pentru promovarea Mehedintiului:

aladin gerorgescu

Ne-am propus sa fim mult mai activi pe partea aceasta care vizeaza promovarea judetului nostru. Am spus-o si o mai spun: turismul tinde sa devina o componenta importanta a economiei locale, motiv pentru care aceasta ramura, la fel ca toate ramurile economiei dealtfel, trebuie  sprijinita. Site-ul visitmehedinti.ro ofera informatii complete despre judet, despre atractiile turistice, despre spatiile de cazare, precum si despre specificul zonei. Este un demers care se realizeaza in premiera in Mehedinti, pentru ca, din pacate, pana in acest moment, promovarea judetului prin intermediul unui site specializat, a fost inexistenta. Ne dorim ca visitmehedinti.ro sa se tranforme intr-un fel de booking local, o plaforma care sa faciliteze cazarea, precum si vizitarea obiectivele turistice din judetul nostru“, a precizat Aladin Georgescu, Presedintele Consiliului Judetean Mehedinti.

Screen Shot 2017-05-16 at 15.22.22

Turismul are capacitatea de a aduce plus valoare economiei locale, iar Mehedințiul are potențial turistic nevalorificat la momentul actual si cum un vechi proverb spune ca, ”reclama este inima comertului”, tot asa putem spune si despre Mehedinti, degeaba are potential daca nu este pus in valoare.

clisura-dunarii

A vinde o regiune înseamnă a promova judetul către potențiali turisti, dar si investitori, cu scopul atragerii de investiții în zonă și de a crea dezvoltare. Este o expresie uzitată în marketing și ne arată că promovarea unui oraș trebuie făcută ca și cum ai vinde un produs comercial. Se folosesc aceleași principii și tehnici din domeniul vânzărilor, deoarece scopul final este să obții beneficii. Ca să poți ”vinde” o regiune, trebuie ca mai întâi să existe o strategie integrata de dezvoltare locala, iar la nivelul judetului Mehedinti, aceasta strategie a fost adoptata inca din anul 2015, Mehedintiul fiind si singurul judet din tara care are si o strategie de branding a judetului, precum si un logo.

branch mark Mehedinti

Voica Briceag

1,427 total views, 4 views today


Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată.