Se lansează strategia de branding a judeţului Mehedinţi. Adrian Enache şi Aurelian Temișan participă la evenimentul de lansare de la Romexpo

Consiliul Județean participă la Târgul de Turism de la Romexpo, eveniment în cadrul căruia se realizează lansarea Strategiei de Branding a Județului Mehedinți, un instrument pentru promovarea turistică. Județul Mehedinți va fi primul județ din România care se angajează într-un demers ce răspunde tendinței actuale europene de a crea Branduri — Umbrelă ce permit regiunilor să existe la scară națională și internațională.

brand Mehedinti

Județul Mehedinți nu suferă de un deficit de localizare geografică (pe harta României), ci de o percepție slabă a regiunii din cauza lipsei cunoștințelor despre potențialul acestui județ.

Din acest motiv considerăm că identitatea județului trebuie să fie atât un instrument de promovare a bogăției naturale și culturale cât și o forță de unificare internă.

Valoarea adăugată a județului prin crearea unui brand este considerată ca o Valoare de Suflet, iar conținutul brandului este bazat în mare parte pe spiritul locurilor, pe capitalul istoric, cultură și tradiții, peisajele naturale și locuitori.

Așadar, sunteți invitați să vizitați standul de prezentare al județului Mehedinți în cadrul ediției de primăvară a Târgului de Turism al României, între 25-28 februarie 2016, la Centrul Expozițional Romexpo.

Vineri, începând cu ora 15.30 îi vom avea alături pe:

Adrian Enache

Aurelian Temișan

 

Vă așteptăm în pavilionul C3, parter, la standul 35, 35 A.

3,927 total views, 1 views today


Comentariile sunt oprite.