Primăria Severin a scos la concurs 5 posturi de inspector/consilier

Primăria Municipiului Drobeta-Turnu Severin, Județul Mehedinți organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcțiilor publice de execuţie vacante, după cum urmează:

  1. inspector clasa I, grad principal – Serviciul încasare şi administrare bază de date – 2 posturi;
  2. inspector clasa I, grad asistent – Serviciul încasare şi administrare bază de date;
  3. consilier juridic clasa I, grad principal – Compartiment juridic;
  4. consilier clasa I, grad superior – Biroul autoritate tutelară, soluţionare petiţii arhivă.

Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice sunt:

  • inspector clasa I, grad principal – Serviciul încasare şi administrare bază de date – 2 posturi:
    • studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă dc licenţă sau echivalentă în ramura de ştiinţă – ştiinţe economice;
    • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice – minimum 5 ani.
  • inspector clasa I, grad asistent – Serviciul încasare şi administrare bază de date:
    • studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă dc licenţă sau echivalentă în ramura de ştiinţă – ştiinţe economice;
    • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, minimum 1 an.
  • consilier juridic clasa I, grad principal – Compartiment juridic:
    • studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în ramura de ştiinţă – ştiinţe juridice;
    • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice – minimum 5 ani.
  • consilier clasa I, grad superior – Biroul autoritate tutelară, soluţionare petiţii arhivă:
    • studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în ramura de ştiinţă – filologie;
    • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice – minimum 9 ani.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 25 ianuarie 2017, ora 10:00: proba scrisă;
  • 30 ianuarie 2017, ora 10:00: proba interviu.

Dosarele de înscriere la concurs trebuie să conţină, în mod obligatoriu, documentele prevăzute de art. 49, alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 611/2008 şi se vor depune în termen de 20 zile de la publicarea anunţului.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Municipiului Drobeta-Turnu Severin, din str. Mareşal Averescu, nr. 2, Județul Mehedinți, telefon: 0252/314.379, interior 114.

primaria-turnu-severin

15,208 total views, 2 views today


Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată.